Σιγκαπούρη 7ήμερο δρομολόγιο με παιδιά

Σιγκαπούρη δρομολόγιο 7 ημερών με παιδιάΚαρφίτσα

Λάβετε ένα λεπτομερές δρομολόγιο στη Σιγκαπούρη για 7 ημέρες με παιδιά – Φιλικό προς τα παιδιά, όχι πολύ ταραχώδες, περιλαμβάνονται πληροφορίες για φαγητό, πολλές συμβουλές

Η Σιγκαπούρη για τις διακοπές των Χριστουγέννων ήταν ένα καθυστερημένο δώρο γενεθλίων για τον γιο μας. Οι δύο προηγούμενες διακοπές, η μία στην Ευρώπη και η άλλη στο Σικίμ ήταν κάτι που απολαύσαμε και οι δύο ως ενήλικες, αλλά δεν ήταν πάρα πολλά που ήταν φιλικά προς τα παιδιά. Σκεφτήκαμε ότι η Σιγκαπούρη με τα πολλά πράγματα φιλικά προς τα παιδιά θα ήταν ωραίες διακοπές για το 9χρονο παιδί μας και έτσι έγινε.

Αυτό το δρομολόγιο στη Σιγκαπούρη δεν ήταν σκόπιμα γεμάτο με δραστηριότητες. Θέλαμε R&R και γενικό χρόνο για να μην κάνουμε τίποτα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το δρομολόγιο ως πρότυπο και να προσθέσετε περισσότερες δραστηριότητες ανάλογα με την κλίση της οικογένειάς σας.

Κλείσαμε τις πτήσεις και το ξενοδοχείο μας πολύ νωρίτερα, δεδομένου ότι ήταν Χριστούγεννα. Μείναμε στο Περιβόλι μανταρινιού στο Orchard Road. Η τοποθεσία δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη. Τα ταξί που βασίζονταν σε εφαρμογές ήταν πάντα μόλις ένα λεπτό μακριά και υπήρχε μια απίστευτη εορταστική ατμόσφαιρα σε αυτόν τον δρόμο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Προσγειωθήκαμε στη Σιγκαπούρη πολύ νωρίς το πρωί του Σαββάτου, πήραμε ταξί στο ξενοδοχείο και μέχρι να κάνουμε check in, ήταν ώρα για πρωινό. Το πρωινό στο Mandarin Orchard είναι αρκετά πλούσιο ώστε να εγγυάται τη δική του ανάρτηση στο blog.

Και οι τρεις μας πέσαμε σε έναν υπνάκο μετά το πρωινό, καθώς η πτήση των 4 ωρών δεν σας δίνει σχεδόν αρκετό χρόνο για ύπνο.

Εδώ είναι ο αναλυτικός απολογισμός του δρομολογίου στη Σιγκαπούρη 7 ημέρες με παιδιά

Ημέρα 1 – Βοτανικοί Κήποι, Dempsey Hills, Gardens by the Bay

Πρώτη στο δρομολόγιό μας ήταν Βοτανικοί Κήποι της Σιγκαπούρης. Ήταν μια πολύ μικρή διαδρομή με ταξί μακριά από το ξενοδοχείο. Είναι εκπληκτικό πώς υπάρχει μια έκταση με πυκνό πράσινο στην καρδιά αυτής της πόλης.

Συμβουλές: Οι κήποι είναι ανοιχτοί από τις 5 το πρωί έως τα μεσάνυχτα, γι‘ αυτό επωφεληθείτε από το να πηγαίνετε νωρίς για να αποφύγετε τη ζέστη και την υγρασία. Ήταν υπέροχο να παρακολουθώ δρομείς, μωρά και ακόμη και μια φωτογράφιση πριν τον γάμο στους κήπους. Μπορείτε εύκολα να περάσετε 3 ώρες εδώ. Μην χάσετε: The Healing Garden που παρουσιάζει μια ποικιλία από φαρμακευτικά φυτά

Δικτυακός τόπος: https://www.sbg.org.s

Μετά τους Βοτανικούς Κήπους, κάναμε μια (μεγάλη) βόλτα στο Dempsey Hills, μια γειτονιά με συναρπαστική ιστορία. Από φυτεία μοσχοκάρυδου στα μέσα του 19ου αιώνα μετατράπηκε σε στρατιωτικό στρατόπεδο σε μια πολυσύχναστη γειτονιά. Είχαμε ένα γεύμα αργά σε ένα ζυθοποιείο (Red Dot) σε αυτήν την περιοχή. Η παγωμένη μπύρα έφτασε στο σημείο. Μπορείτε ακόμη να προγραμματίσετε να επισκεφθείτε αυτήν την περιοχή το βράδυ και να φάτε δείπνο σε ένα από τα πολυάριθμα εστιατόρια αυτής της περιοχής.

Gardens by the Bay or Orchard Road

Δεδομένου ότι ήμασταν αρκετά κουρασμένοι μετά από μια ζεστή μέρα με αρκετό περπάτημα στους Βοτανικούς Κήπους και στους λόφους του Dempsey, αποφασίσαμε να περπατήσουμε γύρω από τον δρόμο Orchard (το αρχικό σχέδιο ήταν το Gardens by the Bay). Το Orchard Road ήταν γεμάτο με ντόπιους, τουρίστες, αγοραστές, καλλιτέχνες του δρόμου. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία.

Περιπλανηθήκαμε γύρω από το Somerset313 – τον ​​εμπορικό χώρο που συνδέεται με το σταθμό MRTS. Το δείπνο ήταν χάμπουργκερ στο Wildfire Burgers. Πήγα για τα μπιφτέκια Portobello τους και ήμουν κάπως απογοητευμένος, αλλά αυτό που φαινόταν να είναι μια συναρπαστική επιλογή.

Ημέρα 2 – Jurong Bird Park και Little India

Σιγκαπούρη δρομολόγιο 7 ημερώνΚαρφίτσα

Πάρκο πουλιών Jurong, Μικρή Ινδία

Πήραμε το συνδυασμένο εισιτήριο για 4 αξιοθέατα μέσω του πάσου Park Hopper Plus.

Συμβουλές: Η αγορά εισιτηρίων μέσω διαδικτύου εξοικονομεί χρόνο στην ουρά και σας προσφέρει καλύτερες τιμές. Όλα τα άλλα αξιοθέατα για το ParkHopper Plus βρίσκονται στην τοποθεσία του ζωολογικού κήπου της Σιγκαπούρης και το πάρκο πουλιών βρίσκεται στο Jurong. Ευτυχώς, το πάσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάστημα μιας εβδομάδας, ώστε να χωρίσετε το πάρκο πουλιών και τα άλλα αξιοθέατα.

Να είστε έτοιμοι να περάσετε 3-4 ώρες εδώ και να παρακολουθήσετε τουλάχιστον ένα από τα ζωντανά σόου, τα οποία συμβαίνουν δύο φορές την ημέρα. Ελέγξτε την ιστοσελίδα και σημειώστε τις εκπομπές για να τις προλάβετε έγκαιρα. Μας άρεσε το High Flyers Show με πολλά από τα δημοφιλή πουλιά από το πάρκο.

Το Jurong Bird Park είναι ανοιχτό από τις 08:30 έως τις 18:00. Υπάρχουν πολλοί σταθμοί πλήρωσης νερού, γι‘ αυτό έχετε μαζί σας τα μπουκάλια νερού.

Υπάρχουν λεωφορεία από το πάρκο πουλιών προς τον ζωολογικό κήπο και επίσης προς άλλα μέρη της πόλης όπως η Μικρή Ινδία, οπότε αποφασίσαμε να πάρουμε το τελευταίο. Φτάσαμε εκεί αρκετά αργά για μεσημεριανό γεύμα. Να θυμάστε ότι σχεδόν όλα τα μέρη κλείνουν στις 3 το μεσημέρι, επομένως οι επιλογές σας για ένα γεύμα αργά είναι πολύ λίγες. Αυτό το ινδο-κινέζικο εστιατόριο (πέμπτη σεζόν) που αποφασίσαμε να φάμε ήταν ανοιχτό και ήταν πρόθυμοι να μας εξυπηρετήσουν ακόμα και μετά το κλείσιμο. Σέρβιραν κινέζικο φαγητό από την Καλκούτα! Αυτό είναι το είδος της ποικιλίας ινδικού φαγητού που μπορείτε να βρείτε σε αυτήν την τοποθεσία. Τα τηγανητά momos και chezwan noodles ήταν εξαιρετικά καλά.

Συμβουλές: Μπορείτε να κάνετε μια βόλτα στις διάφορες λωρίδες, να επισκεφθείτε το εμβληματικό εμπορικό κέντρο Mustafa. Αυτό το μέρος έχει 5 ορόφους από οτιδήποτε μπορείτε να αγοράσετε κάτω από τον ήλιο. Μου είπαν ότι τα πρωτότυπα αρώματα είναι διαθέσιμα σε καλή τιμή εδώ.

Χρόνος που περάσατε στη Μικρή Ινδία – περίπατος στη γειτονιά + μεσημεριανό γεύμα + ψώνια Μουσταφά – περίπου 3 ώρες

Μετά από μια άλλη κουραστική μέρα περιπάτου, είχαμε ένα ήσυχο δείπνο την παραμονή των Χριστουγέννων σε αυτό το υπέροχο μέρος στο εμπορικό κέντρο Orchard Central που ονομάζεται Λέσχη Tapas. Είχε πολύ καλές επιλογές για χορτοφάγους. Δίπλα βρίσκεται το διάσημο vegan εστιατόριο και κατάστημα που ονομάζεται Real Food.

3η μέρα – Universal Studios

καθολικά στούντιο με δρομολόγιο ΣιγκαπούρηςΚαρφίτσα

Πήραμε ένα ταξί για τη Sentosa που ήταν λιγότερο από 20 λεπτά με το αυτοκίνητο από την Orchard Road.

Τα εισιτήρια κρατούνται καλύτερα μέσω διαδικτύου. Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για τις κρατήσεις και να έχετε μαζί σας το email επιβεβαίωσης της κράτησης ή να έχετε μια εκτύπωση. Αυτά εξαργυρώνονται για εισιτήρια που θα προβληθούν για είσοδο στα στούντιο της Universal. Φτάσαμε εκεί πολύ πριν από τις 10 π.μ. για να κάνουμε ουρά για είσοδο. Συνιστώνται ανεπιφύλακτα οι κάρτες εξπρές, καθώς ο χρόνος αναμονής για κάθε διαδρομή θα μπορούσε εύκολα να είναι 1 ώρα. Το κόστος του εξπρές πάσου ποικίλλει καθημερινά, και μπορείτε επίσης να το αποκτήσετε online εκ των προτέρων, οπότε κάντε την έρευνά σας. Φάγαμε μεσημεριανό στο Discovery Food Court, όπου το Vegetarian Noodles ήταν πολύ νόστιμο με γενναιόδωρες μερίδες. Οι προσφορές κοτόπουλου και το τοπικό πιάτο – το Haianese Chicken Rice ήταν επίσης καλό, σύμφωνα με τον σύζυγό μου και τον γιο μου.

Συμβουλές: Φορέστε άνετα ρούχα και παπούτσια, γιατί περπατάτε και στέκεστε πολύ. Με κάθε κόστος, αποφύγετε τις διακοπές, τα Σαββατοκύριακα και τις σχολικές διακοπές. Τα πλήθη μπορεί να είναι ένας πλήρης χάος. Ρωτήστε μας, πήγαμε στις 25 Δεκεμβρίου.

Δικτυακός τόπος: https://www.rwsentosa.com/en/attractions/universal-studios-singapore

Το κανονικό ωράριο είναι από τις 10 π.μ. έως τις 7 μ.μ., αλλά σε ειδικές αργίες, το ωράριο λειτουργίας παρατείνεται έως τις 21:30 για πυροτεχνήματα κ.λπ. Πρέπει να αναζητήσετε τις λεπτομέρειες στο Προγραμματίστε την επίσκεψή σας τμήμα του ιστότοπού τους. Δωρεάν wifi διαθέσιμο εδώ.

Αυτή είναι συνήθως μια πολύ κουραστική μέρα, γι‘ αυτό καλύτερα να κρατήσετε το αργά το βράδυ ελεύθερο για ξεκούραση και ανάκτηση. Ήμασταν τόσο νοκ άουτ που παραγγείλαμε υπηρεσία δωματίου για δείπνο.

Ημέρα 4 – Ζωολογικός Κήπος Σιγκαπούρης, River Safari, Night Safari

Σιγκαπούρη-Δρομολόγια 7 ημερώνΚαρφίτσα

Ζωολογικός κήπος της Σιγκαπούρης

Αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε αυτά τα τρία αξιοθέατα μαζί καθώς βρίσκονται στην ίδια περιοχή. Ο ζωολογικός κήπος της Σιγκαπούρης είναι ένας από τους καλύτερους στον κόσμο. Ανοίγει στις 8.30 π.μ. Αν θέλετε να έχετε μια χαλαρή θέαση όλων των ζώων και να καθίσετε στα live, τότε ξεκινήστε νωρίς. Έπρεπε να παραμείνουμε μέχρι τις 7.30 μ.μ. για το Νυχτερινό Σαφάρι, οπότε αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε αργότερα, κάτι που εκ των υστέρων δεν ήταν καλή ιδέα καθώς έπρεπε να περάσουμε βιαστικά σε μερικά από τα μέρη.

Τα εισιτήριά μας ήταν το Park Hopper Plus, συμπεριλαμβανομένων όλων των βόλτων με σκάφος και τραμ (88 $ ανά ενήλικα). Ωστόσο, θα συνιστούσα την είσοδο στο 2-Park, συμπεριλαμβανομένου του νυχτερινού σαφάρι για 65 $, καθώς το Amazon River Quest και το River Safari μπορούσαν να αποφευχθούν και τα δύο.

Συμβουλές: Το νυχτερινό σαφάρι είναι καλό μόνο αν κάνετε κράτηση για 19.15 μ.μ., ειδικά τους μήνες που το σκοτάδι πέφτει νωρίς. Μετά βίας καταφέραμε να δούμε τα ζώα στο ύπαιθρο, αλλά η εμπειρία του Night Safari ήταν εξαιρετική.

Συσκευάστε μερικά σάντουιτς και ποτά για την επίσκεψη στον ζωολογικό κήπο καθώς το φαγητό στο εστιατόριο Ah Meng στο ζωολογικό κήπο είναι τρομερό και υπερτιμημένο (αυτό δεν αποτελεί έκπληξη). Το μεσημεριανό μας εδώ ήταν μια καταστροφή.

Πιστεύαμε ότι αυτή θα ήταν μια ελαφριά μέρα για να αναπληρώσουμε τα πολύ ταραχώδη Universal Studios την προηγούμενη μέρα και το Sentosa την επόμενη, αλλά ο αριθμός των δραστηριοτήτων το έκανε εξίσου κουραστικό.

5η μέρα – Sentosa και Arab Street

Σιγκαπούρη δρομολόγιο 7 ημερών Καρφίτσα

SEA Aquarium, Merlion, βόλτα με τελεφερίκ, Arab St.

Πήγαμε με το Παίξτε 5 fun pass (μόνο 5 αξιοθέατα), αντί για το πάσο που περιλαμβάνει όλα τα αξιοθέατα. Ήταν απολύτως λογικό γιατί δεν θέλαμε να αυτοκτονήσουμε τρέχοντας σε όλο το νησί προσπαθώντας να καλύψουμε όλα όσα αναφέρονται στο πάσο.

Συμβουλές: Φτάστε εδώ το αργότερο έως τις 9.30 π.μ. και για άλλη μια φορά, όπως η Universal, εξαργυρώστε την online κράτησή σας για τα Fun Passes. Αυτά τα πάσο πρέπει να παρουσιάζονται σε κάθε αξιοθέατο για να λάβετε περαιτέρω το εισιτήριο για το συγκεκριμένο αξιοθέατο. Ξεκινήστε με το SEA Aquarium, καθώς αυτό θα σας πάρει περίπου 2 ώρες. Μετά από αυτό, επισκεφθείτε το μουσείο Trick Eye που βρίσκεται στην ίδια τοποθεσία. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατεβάσει την εφαρμογή (για να απολαύσετε πλήρως το μουσείο Trick Eye με διασκεδαστικές φωτογραφίες) πολύ πριν πάτε εδώ, επειδή το δωρεάν wifi που ισχυρίζεται ότι σας δίνει η Sentosa είναι ανομοιογενές και μπορείτε να το αποκτήσετε μόνο με ένα μήνυμα κειμένου OTP.

Σπάσαμε για μεσημεριανό γεύμα στο Ο Ιταλός του Τίνο που είναι στην ίδια γραμμή με το Hard Rock Cafe. Εξαιρετικές πίτσες, πατάτες και ζυμαρικά εδώ σε λογικές τιμές (σε σύγκριση με την υπόλοιπη Sentosa).

Πήραμε το monorail από τον σταθμό Waterfront στον σταθμό Imbiah (2 λεπτά με το αυτοκίνητο) για να ρίξουμε μια ματιά στο Sentosa Merlion, να παρακολουθήσουμε μια παράσταση 4D και να κάνουμε μια βόλτα με τελεφερίκ (συνιστάται ανεπιφύλακτα). Το monorail εντός του νησιού είναι δωρεάν με τα πάσο.

Τελειώσαμε από το Sentosa στις 4 μ. Είχαμε ένα αξέχαστο δείπνο στη Μέση Ανατολή Τουρκικό στυλ – εξαιρετικές επιλογές για χορτοφάγους εδώ.

6η μέρα – Ψώνια στο IKEA, Chinatown και δείπνο με φίλους

Δρομολόγιο Σιγκαπούρη 7 ημέρεςΚαρφίτσα

Ikea, Chinatown

Αν αγαπάτε τη διακόσμηση του σπιτιού και τη μαγειρική, το ΙΚΕΑ το ταξίδι αξίζει τον κόπο. Σε αντίθεση με τα καταστήματα που έχω πάει σε άλλες χώρες, υπάρχει ένα ΙΚΕΑ (Αλεξάνδρα) πολύ κοντά στην καρδιά της πόλης – 8 λεπτά με το ταξί από την Orchard Road. Καταλήξαμε να αγοράσουμε πολλά μικρά πράγματα κουζίνας που το IKEA φτιάχνει τόσο καλά. Ρωτήστε καλά και μπορεί να κάνω μια ξεχωριστή ανάρτηση στο IKEA haul μου 😀

Μπορείτε να ολοκληρώσετε τα ψώνια σας το πρωί τρώγοντας μεσημεριανό στο καφέ τους – ο καφές στους μόλις 50 βαθμούς έχει απεριόριστες ανανεώσεις και είναι επίσης πολύ καλός. Μπορείτε εύκολα να περάσετε 3 ώρες εδώ, συμπεριλαμβανομένου του μεσημεριανού γεύματος.

Στη συνέχεια πήγαμε στην Chinatown, που όπως και η Μικρή Ινδία, είναι από τις γειτονιές που δεν πρέπει να χάσετε. Περπατήστε γύρω από το food street και τον παράλληλο δρόμο γεμάτο δώρα και μπιχλιμπίδια. Ο παλαιότερος ινδουιστικός ναός της Σιγκαπούρης, ο Ναός Mariamman βρίσκεται εδώ, οπότε ελέγξτε τις ώρες λειτουργίας και προχωρήστε ανάλογα. Υπάρχουν μερικά εστιατόρια για vegan / χορτοφαγικά εστιατόρια εδώ που προτείνονται ανεπιφύλακτα – Οκτώ Θησαυροί και Κουζίνα Lotus. Και τα δύο ήταν κλειστά μέχρι να φτάσουμε εδώ (ο κανόνας στις 3 μ.μ.), αλλά καταφέραμε να πάρουμε ένα υγιεινό χορτοφαγικό γεύμα στο Καλοντυμένος, ένα άλλο μέρος για vegan εδώ. ο Κέντρο Κληρονομιάς της Chinatown έχει καθημερινές ξεναγήσεις στις 11.30 π.μ., 1.30 μ.μ. και 4.30 μ.μ. Αυτό είναι ένα αξιοθέατο με εισιτήρια. Μια χαλαρή βόλτα στην Chinatown με μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο μπορεί να διαρκέσει περίπου 3 ώρες. Δείτε τους τοπικούς πάγκους τροφίμων στην οδό Smith εδώ.

7η μέρα – Φαγητό στο τοπικό πρωινό και ψώνια τελευταίας στιγμής

Τελειώσαμε με το περίφημο τοστ Kaya και τον Milo Dinosaur στο Τοστ Κουτί με έναν φίλο που διέσχιζε τη Σιγκαπούρη εκείνη την ημέρα. Daiso, μια ιαπωνική αλυσίδα όπου τα πάντα πωλούνται για 2 $, αλλά ποιοτικά είδη, εξαιρετικό μέρος για να ψωνίσετε για δώρα επιστροφής και χαρίσματα. Κάναμε επίσης κάποια ψώνια της τελευταίας στιγμής γύρω από την Orchard Road.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 7 ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ

Ημέρα 1: Βοτανικοί Κήποι, Dempsey Hills, Gardens by the Bay

Ημέρα 2: Jurong Bird Park, Little India, Orchard Road

3η μέρα: Universal Studios

4η μέρα: Ζωολογικός κήπος Σιγκαπούρης, Νυχτερινό σαφάρι

5η μέρα: Sentosa, Arab Street / Kampong Glam

6η μέρα: IKEA / ψώνια, Chinatown

7η μέρα (πρωί): Τοπικό πρωινό, ψώνια

Όπως αυτό που βλέπετε εδώ; Μείνετε συνδεδεμένοι μαζί μου Ίνσταγκραμ, Facebook, BlogLovin‘ και Pinterest.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μου βάζοντας το email σας στο πλαίσιο στη δεξιά πλαϊνή γραμμή, για να λαμβάνετε όλες τις τελευταίες δημοσιεύσεις στο email σας. Χωρίς ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Υπόσχεση.